Egy webshop vezetése során talán nincs nagyobb hiba, mint az, ha a forgalom növelésére koncentrálsz. Miért probléma ez? Mire kellene fókuszálni? Miért pecsételődik meg a céged jövője, ha a forgalmat hajszolod?
Erről szól ez az epizód.
Itt találod az epizódot:
Mindig azt hallod, hogy az e-mail marketing halott? Pedig a valóság ennek pont az ellenkezője. Szeretnél független lenni a Google és a Facebook szeszélyeitől? Akkor az e-mail marketing a kulcs. Ebben a részben végigvezetlek az alapelveken, amikkel a hírlevél-listád a legerősebb marketingcsatornáddá válhat.
Itt találod az epizódot:
Ebben a részben azt mutatom meg, hogy hónapról hónapra mennyi pénzt hagynak a webáruházak az asztalon, és hogyan lehet ezeket a rejtett profitforrásokat előbányászni. Ismerd meg Te is ezeket az apró, de annál hatásosabb trükköket, és növelj bevételt anélkül, hogy új vevőket kellene szerezned.
Itt találod az epizódot:
ügyvezető, férj, apa, ember



